🔥 -5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 199 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do HYUNDAI SONATA III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: 3/8" GAS, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Rodzaj gwintu: z gwintem ...
24,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 39220 35520, Wymiar gwintu: 3/8"-19BSP, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: czujn...
30,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor obudowy: czarny
49,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x19 BSP, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
43,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Czujnik temperatury oleju w samochodzie HYUNDAI SONATA III

Czujnik temperatury oleju w aucie HYUNDAI SONATA III odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

HYUNDAI SONATA III – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie HYUNDAI SONATA III to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie HYUNDAI SONATA III – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie HYUNDAI SONATA III wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.