🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do INFINITI M37

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik temperatury oleju MEAT & DORIA 82115
Czujnik temperatury oleju MEAT & DORIA 82115
Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: o...
35,37 zł
35,37 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3225
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3225
32,02 zł
32,02 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.225
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.225
Kolor obudowy: niebieski
32,52 zł
32,52 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do INFINITI

Czujnik temperatury oleju w samochodzie INFINITI M37

Czujnik temperatury oleju w aucie INFINITI M37 odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

INFINITI M37 – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie INFINITI M37 to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie INFINITI M37 – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie INFINITI M37 wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.