6 produktów
Wybierz auto
05261830177
Wymiar gwintu: 19, m12
Kolor: Szary, zielony
Rozwiń więcej danych
32,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV70720003
Wymiar gwintu: M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
29,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873177
31,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873234
Kolor: Szary
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Rozwiń więcej danych
44,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PT009309561
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
43,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830234
Kolor: Szary
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Rozwiń więcej danych
49,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie MAZDA CX-7 odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie MAZDA CX-7 to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie MAZDA CX-7 wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.