Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do OPEL KADETT E

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 77 01 053 991, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: cz...
20,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 51.8, Ciężar [kg]: 0.029, Wymiar gwintu: M12x1,5, Rozmiar klucza: 19, Artykuł uz...
29,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12X150, M12X1.5, Kolor: niebieski, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Kolor ob...
32,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Kolor obudowy: czarny
37,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL KADETT E

Czujnik temperatury oleju w aucie OPEL KADETT E odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

OPEL KADETT E – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL KADETT E to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie OPEL KADETT E – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL KADETT E wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.