7 produktów
Wybierz auto
042873128
32,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
52,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV407203301
Wymiar gwintu: 3/8 x 18 npt
Kolor: Szary, antracytowy
Rozwiń więcej danych
30,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046333340
Wymiar gwintu: 3/8x18 nptf
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
51,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
51,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
53,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830128
Wymiar gwintu: 12x150, m12x1.5
Kolor: Niebieski
Rozwiń więcej danych
33,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20720443
Wysokość [mm]: 51.8
Ciężar [kg]: 0.029
Rozwiń więcej danych
29,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
29,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie OPEL OMEGA A odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL OMEGA A to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL OMEGA A wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.