11 produktów
Wybierz auto
KOL40659610
Długość [mm]: 62.43
Otwór o śr [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
280,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
280,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8745050000
Długość [mm]: 62.43
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Rozwiń więcej danych
397,33
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
397,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM013140
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Wielkość kompresji [mm]: 26.8
Rozwiń więcej danych
375,55
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
375,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
332,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
377,79
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
377,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL007PI00153000
Długość [mm]: 49.8
Średnica cylindra [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
393,48
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
393,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743570000
Długość [mm]: 62.43
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Rozwiń więcej danych
300,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
300,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742560600
Długość [mm]: 62.43
Średnica cylindra [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
269,23
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
269,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL41288600
Długość [mm]: 62.43
Otwór o śr [mm]: 69.6
Rozwiń więcej danych
386,21
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
386,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742560000
Długość [mm]: 62.43
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Rozwiń więcej danych
357,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
357,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540659600
Długość [mm]: 62.43
Otwór o śr [mm]: 69.6
Rozwiń więcej danych
329,52
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
329,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie ALFA ROMEO MITO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.