Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do ALFA ROMEO MITO

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 62.43

Otwór o śr [mm]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,82

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

280,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Średnica cylindra [mm]: 69.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

397,33

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

397,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 72.4

Wielkość kompresji [mm]: 26.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

375,55

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

375,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 49

Średnica cylindra [mm]: 72.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,94

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

332,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 49

Średnica cylindra [mm]: 72.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,79

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

377,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 49.8

Średnica cylindra [mm]: 72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,48

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

393,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Średnica cylindra [mm]: 69.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,00

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

300,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Średnica cylindra [mm]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,23

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

269,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Otwór o śr [mm]: 69.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

386,21

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

386,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Średnica cylindra [mm]: 69.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,46

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

357,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 62.43

Otwór o śr [mm]: 69.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,52

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

329,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO MITO

Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach ALFA ROMEO MITO?

Zasada działania tłoka w samochodzie ALFA ROMEO MITO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie ALFA ROMEO MITO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.