14 produktów
Wybierz auto
NUR8743460000
Długość [mm]: 51.1
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
193,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
193,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
482,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
482,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743220000
Długość [mm]: 73
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
362,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
362,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743220700
Długość [mm]: 73
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
391,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
391,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67050
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
264,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
264,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
482,85
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
482,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM011700
Średnica cylindra [mm]: 77
Wielkość kompresji [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM011750
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Długość trzpienia [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743220500
Długość [mm]: 73
Średnica cylindra [mm]: 84.25
Rozwiń więcej danych
391,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
391,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67000
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
264,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
264,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
619,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
619,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL41265610
Długość [mm]: 73
Otwór o śr [mm]: 84.25
Rozwiń więcej danych
564,01
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
564,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL081PI00100000
Długość [mm]: 73
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
520,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
520,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
297,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
297,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie BMW 1 F20/F21 zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie BMW 1 F20/F21 jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie BMW 1 F20/F21 może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.