🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do BMW 3 E46

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAHLE
NÜRAL
KOLBENSCHMIDT
Tłok MAHLE 081 PI 00111 000

Długość [mm]: 49.5

Średnica cylindra [mm]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

523,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

523,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 081 PI 00107 001

Długość [mm]: 50.5

Średnica cylindra [mm]: 84.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

333,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-425300-00

Długość [mm]: 47.6

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-114400-60

Długość [mm]: 70.37

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

480,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

480,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 081 PI 00107 000

Długość [mm]: 50.5

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

324,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

324,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 081 PI 00101 000

Długość [mm]: 50.8

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

354,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 081 PI 00103 000

Długość [mm]: 70.62

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

386,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

386,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 083 13 00

Długość [mm]: 48.32

Średnica cylindra [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

510,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

510,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 083 13 01

Długość [mm]: 48.32

Średnica cylindra [mm]: 84.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

510,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

510,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 40086600

Długość [mm]: 50.8

Otwór o śr [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

749,20

zł/szt.

Kraków: pon. 08.12

U ciebie: pon. 08.12

749,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E46

Tłok w samochodzie BMW 3 E46 – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie BMW 3 E46 zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach BMW 3 E46?

Zasada działania tłoka w samochodzie BMW 3 E46 jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie BMW 3 E46 – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie BMW 3 E46 może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.