Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do CITROËN C2

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok MAHLE 040 25 00

Długość [mm]: 52.33

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

440,88

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

440,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 040 03 00

Długość [mm]: 65.44

Średnica cylindra [mm]: 73.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,80

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 30.04

365,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 40469610

Długość [mm]: 65.44

Otwór o śr [mm]: 74.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

269,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 40179610

Długość [mm]: 65.3

Otwór o śr [mm]: 75.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,62

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

266,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-424000-00

Długość [mm]: 65.3

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,95

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 40179600

Długość [mm]: 65.3

Otwór o śr [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

366,17

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

366,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NE 7137520000

Tłok NE 7137520000

NNE7137520000

Długość [mm]: 51.4

Otwór o śr [mm]: 78.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

183,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-139407-00

Długość [mm]: 51.3

Średnica cylindra [mm]: 79

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

282,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-424008-00

Długość [mm]: 65.3

Średnica cylindra [mm]: 75.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

381,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

381,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C2

Tłok w samochodzie CITROËN C2 – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie CITROËN C2 zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach CITROËN C2?

Zasada działania tłoka w samochodzie CITROËN C2 jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie CITROËN C2 – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie CITROËN C2 może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.