8 produktów
Wybierz auto
NUR8742160000
Długość [mm]: 93.5
Średnica cylindra [mm]: 95.8
Rozwiń więcej danych
505,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
505,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713800810
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88.6
Rozwiń więcej danych
415,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
415,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713800610
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88.4
Rozwiń więcej danych
415,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
415,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
322,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
322,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL41106600
Długość [mm]: 93.5
Otwór o śr [mm]: 95.812
Rozwiń więcej danych
561,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
561,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
291,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
291,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
384,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
384,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT471250
Długość [mm]: 94
Średnica cylindra [mm]: 95.802
Rozwiń więcej danych
349,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
349,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie IVECO DAILY IV zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie IVECO DAILY IV jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie IVECO DAILY IV może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.