Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do LAND ROVER FREELANDER II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: KOL40315600

Tłok KOLBENSCHMIDT 40315600

Długość [mm]: 53.8, otwór o śr [mm]: 87.515, Ilość: 3, Luz denka tłoka [mm]: 2.19, sworzeń ...
285,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743670800

Tłok NÜRAL 87-436708-00

Długość [mm]: 74.605, średnica cylindra [mm]: 85.6, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycię...
478,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KOL41704600

Tłok KOLBENSCHMIDT 41704600

Długość [mm]: 74.6, otwór o śr [mm]: 85, sworzeń o śr. [mm]: 30, Numer seryjny: 085236, Wielk...
439,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER

Tłok w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach LAND ROVER FREELANDER II?

Zasada działania tłoka w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.