Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do PEUGEOT 308 II

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Opcja wyposażenia: With Oil Cooling, Długość [mm]: 65.2, otwór o śr [mm]: 75.5, sworzeń o śr...
374,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00129002

Tłok MAHLE 039 PI 00129 002

Długość [mm]: 44, średnica cylindra [mm]: 75.5, Powierzchnia: utwardzany przez utlenianie anodow...
378,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743360700

Tłok NÜRAL 87-433607-00

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75.5, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięci...
406,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743360000

Tłok NÜRAL 87-433600-00

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem...
454,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETEPM013000

Tłok ET ENGINETEAM PM013000

średnica cylindra [mm]: 85, sworzeń o śr. [mm]: 30, Wielkość kompresji [mm]: 46.6, długość t...
520,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8744310810

Tłok NÜRAL 87-443108-10

Długość [mm]: 72, średnica cylindra [mm]: 85.6, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem...
535,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00129000

Tłok MAHLE 039 PI 00129 000

Długość [mm]: 44, średnica cylindra [mm]: 75, Powierzchnia: utwardzany przez utlenianie anodowe,...
378,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETEPM013060

Tłok ET ENGINETEAM PM013060

średnica cylindra [mm]: 85.6, sworzeń o śr. [mm]: 30, Wielkość kompresji [mm]: 46.6, długość...
520,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETEPM006850

Tłok ET ENGINETEAM PM006850

Długość [mm]: 50.15, średnica cylindra [mm]: 77.5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupeł...
397,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113010

Tłok MAHLE 039 PI 00113 010

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.009, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
370,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113012

Tłok MAHLE 039 PI 00113 012

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.509, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
347,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00127000

Tłok MAHLE 039 PI 00127 000

Długość [mm]: 64, średnica cylindra [mm]: 75, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie: z w...
607,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113000

Tłok MAHLE 039 PI 00113 000

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
298,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Tłok w samochodzie PEUGEOT 308 II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT 308 II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach PEUGEOT 308 II?

Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT 308 II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie PEUGEOT 308 II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie PEUGEOT 308 II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.