11 produktów
Wybierz auto
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
305,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
305,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8745000000
Długość [mm]: 44.7
Średnica cylindra [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
232,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
232,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8712340700
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
368,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
368,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712340710
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
281,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
281,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220100
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
254,08
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
254,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
207,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
316,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
316,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
386,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540219600
Długość [mm]: 44.7
Otwór o śr [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
266,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
266,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
243,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
243,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04760220102
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
270,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
270,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MODUS zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MODUS jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MODUS może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.