13 produktów
Wybierz auto
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
305,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712340710
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
281,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
161,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8745000000
Długość [mm]: 44.7
Średnica cylindra [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
232,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8712340700
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
368,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8745000700
Długość [mm]: 44.7
Średnica cylindra [mm]: 69.5
Rozwiń więcej danych
233,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
239,52
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
239,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051540219600
Długość [mm]: 44.7
Otwór o śr [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
266,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.03
266,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.03
386,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220100
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
257,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220102
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
270,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MODUS zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MODUS jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MODUS może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.