close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Tłoki do RENAULT TWINGO I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok KOLBENSCHMIDT 40219600

Długość [mm]: 44.7

Otwór o śr [mm]: 69

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,28

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 25.04

266,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 99646600

Długość [mm]: 50.5

Otwór o śr [mm]: 69

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

210,93

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

210,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-450000-00

Długość [mm]: 44.7

Średnica cylindra [mm]: 69

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,24

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

235,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do RENAULT TWINGO I

Tłok w samochodzie RENAULT TWINGO I – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT TWINGO I zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach RENAULT TWINGO I?

Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT TWINGO I jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie RENAULT TWINGO I – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie RENAULT TWINGO I może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.