9 produktów
Wybierz auto
MAL0347802
Długość [mm]: 62.2
Średnica cylindra [mm]: 81.51
Rozwiń więcej danych
221,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
221,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
176,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
176,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0295501
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.01
Rozwiń więcej danych
219,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
219,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0295502
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.51
Rozwiń więcej danych
225,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
225,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0297902
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.01
Rozwiń więcej danych
282,11
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
282,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0347800
Długość [mm]: 62.5
Średnica cylindra [mm]: 81.01
Rozwiń więcej danych
221,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
221,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051590732600
Długość [mm]: 71.7
Otwór o śr [mm]: 76.51
Rozwiń więcej danych
250,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
250,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760347502
Długość [mm]: 62.2
Średnica cylindra [mm]: 81.51
Rozwiń więcej danych
250,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
250,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0297302
Długość [mm]: 64.62
Średnica cylindra [mm]: 75.51
Rozwiń więcej danych
340,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
340,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie VW GOLF II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie VW GOLF II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie VW GOLF II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.