12 produktów
Wybierz auto
MAL0347802
Długość [mm]: 62.2
Średnica cylindra [mm]: 81.51
Rozwiń więcej danych
229,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
229,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04760347502
Długość [mm]: 62.2
Średnica cylindra [mm]: 81.51
Rozwiń więcej danych
280,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
280,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
051590732620
Długość [mm]: 71.45
Otwór o śr [mm]: 77.51
Rozwiń więcej danych
252,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
252,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0297302
Długość [mm]: 64.62
Średnica cylindra [mm]: 75.51
Rozwiń więcej danych
343,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
343,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0297902
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.01
Rozwiń więcej danych
250,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
250,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0347800
Długość [mm]: 62.5
Średnica cylindra [mm]: 81.01
Rozwiń więcej danych
229,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
229,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051590732600
Długość [mm]: 71.7
Otwór o śr [mm]: 76.51
Rozwiń więcej danych
252,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
252,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
051590732610
Długość [mm]: 71.45
Otwór o śr [mm]: 77.01
Rozwiń więcej danych
252,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
252,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0295502
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.51
Rozwiń więcej danych
228,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
228,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0347801
Długość [mm]: 62.2
Średnica cylindra [mm]: 81.26
Rozwiń więcej danych
241,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
241,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
177,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0295501
Długość [mm]: 71.7
Średnica cylindra [mm]: 77.01
Rozwiń więcej danych
228,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
228,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie VW GOLF II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie VW GOLF II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie VW GOLF II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.