7 produktów
Wybierz auto
0396PS10127
Ilość podłączonych styków: 4
91,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
91,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152011
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
157,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
91,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
91,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
85,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS10159
Ilość podłączonych styków: 4
126,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400551
Od cisnienia [pa]: 11000
Do cisnienia [pa]: 254000
Rozwiń więcej danych
145,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
86,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie AUDI TT I (8N) przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie AUDI TT I (8N) to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.