7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 13627585493
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
190,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
190,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMBM009
Dla numeru oe: 1362 7 585 493
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką, kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
56,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 599 042
85,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 585 493
133,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
133,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152381
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
135,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
108,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400051
Od cisnienia [pa]: 40000
Do cisnienia [pa]: 200000
Rozwiń więcej danych
262,57
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
262,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie BMW 5 F11 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie BMW 5 F11 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.