8 produktów
Wybierz auto
47,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
67,72
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
69,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9111JPN
Ilość biegunów: 4
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810005800
116,81
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
116,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
133,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,20
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,75
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
100,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN C4 I przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN C4 I to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.