🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do CITROËN DS3

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

TOPRAN
JPN
Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 723 344

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 723 344

0479723344

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

67,96

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

67,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia doładowania JPN 75E9111-JPN

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia doładowania JPN 75E9111-JPN

JPN75E9111JPN

Ilość biegunów: 4

64,25

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

64,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 502 287

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 502 287

TOP502287

69,70

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

69,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN DS3

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN DS3 – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN DS3 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania CITROËN DS3 – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN DS3 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.