7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,39
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
112,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 17000
Do cisnienia [pa]: 105000
96,90
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
96,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,08
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
86,14
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920 ft, 500351377
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
89,18
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
89,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
123,04
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
123,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN JUMPER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN JUMPER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.