6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
102,20
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
102,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
109,99
zł/szt.
Kraków: wt. 12.08
U ciebie: wt. 12.08
109,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
78,25
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
78,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400491
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
168,70
zł/szt.
Kraków: wt. 12.08
U ciebie: wt. 12.08
168,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
131,33
zł/szt.
Kraków: wt. 12.08
U ciebie: wt. 12.08
131,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
69,66
zł/szt.
Kraków: wt. 12.08
U ciebie: wt. 12.08
69,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FORD FIESTA V przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FORD FIESTA V to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.