7 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
101,26
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
101,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
78,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
78,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400491
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
171,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
135,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
135,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
75,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
75,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
66,02
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
66,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
69,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
69,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FORD FOCUS II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FORD FOCUS II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.