8 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
112,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
75,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
166,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
76,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
86,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,08
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403461
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
101,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FORD GALAXY II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FORD GALAXY II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.