6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,39
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
112,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E4073JPN
Ilość biegunów: 4
65,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
65,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,08
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMHD004
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
54,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
54,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403361
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
123,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
123,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie HONDA CR-V przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie HONDA CR-V to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.