-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
7 produktów
Wybierz auto
MAG215810006500
54,87
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
188,13
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
188,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
129,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
129,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 25000
Rozwiń więcej danych
203,18
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
203,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152311
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
122,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
122,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152211
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
106,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
106,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
51,87
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
51,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie HYUNDAI ACCENT przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie HYUNDAI ACCENT to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.