8 produktów
Wybierz auto
Producenci
Grubość [mm]: 34.3
Ciężar [kg]: 0.015
Rozwiń więcej danych
82,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
82,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
89,48
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 22 36 500 02r
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
79,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
94,97
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 006 153 9928
66,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
51,87
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
51,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
130,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
130,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 34.3
Ciężar [kg]: 0.015
Rozwiń więcej danych
88,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie JEEP przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie JEEP to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.