7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 13 62 2 246 977
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
86,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
77,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
144,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
144,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
166,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112041
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
162,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER FREELANDER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie LAND ROVER FREELANDER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.