Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do MAZDA 2 II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 1920.CZ, 3M5A 12T551 AC, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 3, Liczba otworów ...
72,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Liczba otworów do mocowania: 1, Ciśnienie od [kPa]: 10, Ciśnienie do [kPa]:...
98,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
74,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Od cisnienia [Pa]: 10000, D...
131,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Ilość biegunów: 3, Montaż/demontaż koniecznie do wyko...
121,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 2 II – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 2 II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania MAZDA 2 II – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 2 II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.