8 produktów
Wybierz auto
Producenci
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
89,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
89,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMME002
50,20
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
90,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
90,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 006 153 9928
65,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403101
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
104,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
104,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10944466
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
95,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
95,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
57,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152271
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
108,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.