6 produktów
Wybierz auto
HEL6PP358152071
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
111,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152281
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
120,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMME002
69,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152061
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
112,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
60,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403101
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
105,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R172 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R172 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.