-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
7 produktów
Wybierz auto
76,20
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
76,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9111JPN
Ilość biegunów: 4
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
102,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
102,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,75
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
100,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 804 742
115,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
74,79
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
68,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MINI CLUBMAN przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MINI CLUBMAN to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.