6 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
67,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
77,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
100,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
100,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9111JPN
Ilość biegunów: 4
64,25
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MINI CLUBMAN I przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MINI CLUBMAN I to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.