22 produktów
Wybierz auto
57,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
88,31
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
88,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMPL001
Ograniczenia producenta: Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
44,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
44,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400951
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
118,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
64,37
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
64,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152091
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
127,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
146,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
146,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
130,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
89,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9105JPN
Ilość połączeń: 3
63,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006500
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12614970
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152321
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
104,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152041
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
112,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152051
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
142,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMPL005
Ograniczenia producenta: Bosch
41,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
41,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL ASTRA przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL ASTRA to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.