8 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
88,31
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
88,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
146,40
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
146,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
64,37
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
64,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
126,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
41,61
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
41,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
44,74
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
44,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12614970
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL FRONTERA B przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL FRONTERA B to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.