8 produktów
Wybierz auto
Producenci
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
87,55
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
87,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,77
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12614970
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
86,66
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
86,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
125,24
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
125,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,75
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
63,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400951
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
117,12
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
117,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMPL001
Ograniczenia producenta: Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
28,84
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006400
47,51
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
47,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL SIGNUM przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL SIGNUM to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.