7 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
77,55
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
77,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
132,07
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
132,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,53
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400411
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 250000
Rozwiń więcej danych
185,37
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
185,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 18590 67g00
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
88,76
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
114,02
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
48,32
zł/szt.
Kraków: pt. 02.01
U ciebie: pt. 02.01
48,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 406 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 406 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.