7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
8 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 18590 67g00
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
96,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
78,25
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
78,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400411
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 250000
Rozwiń więcej danych
187,17
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
187,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
130,87
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
130,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,34
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
48,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006500
55,40
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
55,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
124,42
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
124,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 406 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 406 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.