7 produktów
Wybierz auto
0479723344
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
82,13
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,91
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
169,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
169,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810005800
115,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
68,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 407 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT 407 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.