Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do PEUGEOT EXPERT II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
74,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Liczba otworów do mocowania: 1, Ciśnienie od [kPa]: 10, Ciśnienie do [kPa]:...
99,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1920.CZ, 3M5A 12T551 AC, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 3, Liczba otworów ...
72,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Od cisnienia [Pa]: 10000, D...
137,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT EXPERT II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania PEUGEOT EXPERT II – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie PEUGEOT EXPERT II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.