Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 22 36 500 02r
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
79,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.11
Ciśnienie [bar] do: 3.06
Rozwiń więcej danych
64,28
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
134,39
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
134,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
125,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
125,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
115,98
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
115,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,70
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT CLIO IV przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT CLIO IV to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.