Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
82,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
129,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
51,87
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
51,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
107,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
139,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
139,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
134,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT ESPACE III przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT ESPACE III to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.