8 produktów
Wybierz auto
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
78,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV95720109
Ilość biegunów: 4
116,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
116,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112041
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
164,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31405341
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
275,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
275,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9131JPN
Ilość biegunów: 4
70,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV001
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
54,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403351
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO XC90 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO XC90 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.