8 produktów
Wybierz auto
HEL6PP013112041
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
159,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
159,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,44
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
100,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
76,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403131
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
120,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
120,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
141,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
141,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV002
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
56,67
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
133,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
133,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
68,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO C70 II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO C70 II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.