Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do VW TRANSPORTER IV

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość podłączonych styków: 4
94,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
90,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:...
90,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
89,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania VW TRANSPORTER IV – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.