Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do VW TRANSPORTER IV

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość podłączonych styków: 4
94,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
89,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:...
90,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
90,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania VW TRANSPORTER IV – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW TRANSPORTER IV to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.