6 produktów
Wybierz auto
NTYECDME014
Opcja wyposażenia: --first fit--
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rozwiń więcej danych
91,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
91,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS93115
Ograniczenia producenta: Garrett
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
2 979,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
2 979,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDME000
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Specyfikacja: Vnt / vtg
Rozwiń więcej danych
599,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
599,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT63515
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Materiał: Aluminium, stal
Rozwiń więcej danych
1 002,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
1 002,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDME000A
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo, turbosprężarka, turbo / chłodzenie powietrza doładowującego, sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego, doładowany, turboładowarka vtg, turbosprężarka / kompresor
Rozwiń więcej danych
620,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
620,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDME012
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Specyfikacja: Vnt / vtg
Rozwiń więcej danych
599,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
599,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem turbosprężarki w układzie dolotowym samochodu CHRYSLER 300 C I jest sprężanie powietrza trafiającego do komory spalania. Dzięki temu zwiększa się ilość wtłaczanego powietrza, co pozwala uzyskać większą moc jednostki. Większa masa powietrza pozwala spalić większą dawkę paliwa, przy zachowaniu optymalnych proporcji mieszanki, co przekłada się na lepsze osiągi.
Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarki w samochodach CHRYSLER 300 C I jest nieodpowiednie smarowanie, wywołane zbyt niskim poziomem oleju. Na skuteczność smarowania wpływa również niska jakość oleju. Powodem usterki może być również nieszczelność, która powoduje przedostawanie się oleju do komory spalania. Przez nieszczelność do turbosprężarki mogą przedostawać się również spaliny, które w normalnych warunkach służą do jej napędzania. Mechaniczne uszkodzenia turbosprężarki mogą być spowodowane zanieczyszczeniami, które przedostały się do układu dolotowego.
Uszkodzona turbosprężarka może nie wkręcać się na wystarczająco szybkie obroty, przez co osiągi samochodu są wyraźnie obniżone. W wielu przypadkach awarii turbosprężarki w samochodach CHRYSLER 300 C I towarzyszy intensywne dymienie z rury wydechowej. Specyficzne zabarwienie spalin jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, która nie spala się prawidłowo. O awarii turbosprężarki może informować również kontrolka „check engine” widoczna na desce rozdzielczej samochodu CHRYSLER 300 C I.