7 produktów
Wybierz auto
JPG4117405200
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
2 566,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
2 566,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDCT005
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
99,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCTC70007JR
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
1 866,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 866,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDCT013
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
259,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
259,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS93121
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 906,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 906,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDCT014
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
367,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
367,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS93282
Ograniczenia producenta: Borgwarner
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rozwiń więcej danych
2 493,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
2 493,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem turbosprężarki w układzie dolotowym samochodu PEUGEOT 508 I jest sprężanie powietrza trafiającego do komory spalania. Dzięki temu zwiększa się ilość wtłaczanego powietrza, co pozwala uzyskać większą moc jednostki. Większa masa powietrza pozwala spalić większą dawkę paliwa, przy zachowaniu optymalnych proporcji mieszanki, co przekłada się na lepsze osiągi.
Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarki w samochodach PEUGEOT 508 I jest nieodpowiednie smarowanie, wywołane zbyt niskim poziomem oleju. Na skuteczność smarowania wpływa również niska jakość oleju. Powodem usterki może być również nieszczelność, która powoduje przedostawanie się oleju do komory spalania. Przez nieszczelność do turbosprężarki mogą przedostawać się również spaliny, które w normalnych warunkach służą do jej napędzania. Mechaniczne uszkodzenia turbosprężarki mogą być spowodowane zanieczyszczeniami, które przedostały się do układu dolotowego.
Uszkodzona turbosprężarka może nie wkręcać się na wystarczająco szybkie obroty, przez co osiągi samochodu są wyraźnie obniżone. W wielu przypadkach awarii turbosprężarki w samochodach PEUGEOT 508 I towarzyszy intensywne dymienie z rury wydechowej. Specyficzne zabarwienie spalin jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, która nie spala się prawidłowo. O awarii turbosprężarki może informować również kontrolka „check engine” widoczna na desce rozdzielczej samochodu PEUGEOT 508 I.