Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pompy oleju do FIAT CROMA

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
71,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
68,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym, wieloczę...
56,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Liczba otworów do mocowania: 4
32,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Uszczelka pompy oleju w samochodzie FIAT CROMA

Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie FIAT CROMA zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.

Objawy awarii uszczelki pompy oleju w pojazdach FIAT CROMA

Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie FIAT CROMA powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

FIAT CROMA – wymiana uszczelki pompy oleju

Silnik samochodu FIAT CROMA nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.