Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
ELR508220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
54,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
54,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR025581
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
47,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
47,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
13,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
13,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
40,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,72
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
19,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR510390
20,07
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
20,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie FORD FOCUS II zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.
Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie FORD FOCUS II powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Silnik samochodu FORD FOCUS II nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.