Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pompy oleju do OPEL AGILA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
8,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Materiał uszczelnienia wargowego: ACM (poliakryl-kau...
51,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Materiał korpusu: Aluminium, Materiał uszczelnienia...
31,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
64,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Uszczelka pompy oleju w samochodzie OPEL AGILA

Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie OPEL AGILA zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.

Objawy awarii uszczelki pompy oleju w pojazdach OPEL AGILA

Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie OPEL AGILA powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

OPEL AGILA – wymiana uszczelki pompy oleju

Silnik samochodu OPEL AGILA nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.