Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pompy oleju do VW NEW BEETLE

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony czołowej
17,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 7, Materiał: MVQ (silikon-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 51, średnica zewn...
23,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
8,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6, Ciężar [kg]: 0.005, Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk), średnica wewnętrzna [...
16,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Uszczelka pompy oleju w samochodzie VW NEW BEETLE

Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie VW NEW BEETLE zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.

Objawy awarii uszczelki pompy oleju w pojazdach VW NEW BEETLE

Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie VW NEW BEETLE powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

VW NEW BEETLE – wymiana uszczelki pompy oleju

Silnik samochodu VW NEW BEETLE nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.