15 produktów
Wybierz auto
BGACS4573
603,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
603,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Norma emisji spalin: Do euro 4
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c254, c255, r171s
1 225,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM711
Strona zabudowy: Wlot
410,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
410,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM712
Strona zabudowy: Strona wylotowa
586,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
586,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052109
Strona zabudowy: Strona wylotowa
335,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052144
346,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Norma emisji spalin: Euro 5
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c405, c406
1 225,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
363,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
363,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM999
575,08
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
575,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Norma emisji spalin: Do euro 4
Rozwiń więcej danych
437,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Norma emisji spalin: Do euro 4
Rozwiń więcej danych
438,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
438,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007799
Strona zabudowy: Strona wylotowa
423,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
423,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445428011810
416,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428003530
Zestaw pełny: 1
550,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
550,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 38.5
Rozwiń więcej danych
298,61
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów CITROËN NEMO mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach CITROËN NEMO, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut CITROËN NEMO, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu CITROËN NEMO, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.